خدمات تولید محتوا تابش

از اقدامات مهمی که باعث جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار می‌شود تولید محتوا مناسب با بستر‌ها می‌باشد؛ مرکز توسعه برند تابش با استفاده از دانش پایه و سابقه فعالیت گسترده در فضای مجازی بهترین رایکار را برای تولید محتوا تبلیغاتی و ... به شما رائه می‌کند.

ساخت فن پیج‌های هم سود با برند

یکی از خدمات بسیار ویژه مرکز توسعه برند تابش ایجاد فن‌پیج می‌باشد؛ در این روش تعدادی پیج و یا کانال هم موضوع با رسانه اصلی ساخته می‌شود ودر آنها به صورت تقلیدی و اختصاصی تولید محتوا می‌شود.

این روش چند ویژگی منحصر به فرد دارد:

p26

قدرت انشتار بسیار بالا

داشتن تعداد زیادی پیج در راستای یک موضوع این قدرت را به شما می‌دهد که به راحتی بتوانید موضوع را ترند کنید و با سرعت بسیار زیاد انتشار عمومی نمائید.

p27

انشتار مطلب غیر مستقیم

بعضی وقت‌ها نیاز است مطلبی از رسانه اصلی منتشر نشود، شما با داشتن فن پیج‌ها به راحتی می‌توانید مطلب مورد نظر خود را پخش و ترند نمائید.

p28

تیک آبی اینستاگرام

یکی از روش‌های گرفتن تیک آبی اینستاگرام داشتن تعداد زیادی فن پیج است به نوعی که تشخیص پیج اصلی از فن‌ها دشوار باشد.

p29

بزرگ نمایی بیشتر

داشتن تعداد زیادی فن پیج شما را محبوب و معروف جلوه می‌دهد و همچنین حس اعتماد و رضایت خاطر بیشتری به مخاطبین شما می‌دهد .

سایر خدمات تولید محتوا

تابش با استفاده از تیم‌های متخصص و با تجربه خود در زمینه‌های زیر تولید محتوا می‌نماید.

مهندسی تغییرات محتوایی شبکه‌های اجتماعی

محتوا تولیدی در بستر فضای مجازی تاثیر 100 درصدی بر روی دنبال کندگان و همچنین برند و کسب و کار شما دارد، پس با توجه داشت که می‌توان با استفاده از این قدرت رسانه‌ای بر روی دنبال کندگان خود تاثیر گذار بود؛ مرکز تویعه برند تابش به پشتوانه تجربه چند ساله در زمینه تولید محتوا و نگهداری از رسانه می‌تواند به شما راکار تغیی رویکرد کاربران و همچنین مشاوره تولید محتوا نوین دهد.

تغییر رویکرد کاربران

تغییر ذهنت کاربران از یک واقعه، محصول و… که به نوعی دیگر در ذهن و دید آنها نقش بسته است با روش‌های مهندسی امکان پذیر است

دسته بندی مخاطبین

با ایجاد دسته بندی بین دنبال کنندگان رسانه خود می‌توانید با دید بهتری نسبت به تولید محتوا اقدام کنید.

تبدیل مخاطب به مشتری

از مهمترین اهداف ایجاد رسانه برای کسب و کار و برند جذب مشتری می‌باشد ولی تبدیل یک دنبال کننده به مشتری نیاز به فرایند مهندسی شده دارد.

افزایش مخاطب و تعامل

یکی از اهداف استفاده از مهندسی تغییرات محتوایی افزایش مخاطب و همچنین تعامل حداکثری مخاطبین رسانه می‌باشد.