میکروتارگتینگ
یکی از خدمات ویژه مرکز توسعه برند تابش تبلیغات به روش میکرو تارگتینگ در فضای مجازی میباشد؛ در این روش ابتدا مخاطب هدف با استفاده از دادههای موجود فضای مجازی شناسایی شده و سپس با روشهای موجود تبلیغات اقدام به جذب مخاطب میشود.
تفکیک منطقهای
در روش میکروتارگتینگ امکان تفکیک بر اساس شهر، استان، منطقه طبق نیازمندیهای برند امکان پذیر میباشد.
دسته بندی موضوعی
همچنین در این روش امکان تفکیک کاربران بر اساس موضوع علاقهمندی آنها امکان پذیر میباشد.
ظرفیت بسیار بالا درگیر سازی مخاطب روزانه
مرکز توسعه برند تابش ظرفیت درگیر سازی تعداد 40 میلیون کاربر فعال در بسترهای تلگرام و اینستاگرام را در روز دارد. (از طریق ارسال ییام در پیوی تلگرام و دایرکت اینستاگرام)
تبلیغات موثر در بسترها
خدمات و ظرفیتهای مرکز توسعه برند تابش در تبلیغات فضای مجازی
اینستاگرام
- ارسال دایرکت هدفمند - تبلیغات گسترده هدفمند به صورت پست - تبلیغات گسترده هدفمند به صورت استوری - تبلیغات در پربیننده ترین پیجها به صورت پست - تبلیغات در پربیننده ترین پیجها به صورت استوری - تبلیغات در اکسپلور - تبلیغات توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرامی - تبلیغات توسط چهرههای مطرح سینما - تبلیغات توسط اینفلوئنسرهای برتر حوزههای تخصصی
تلگرام
- ارسال پیوی تلگرام هدفمند - ارسال در گروه هدفمند - تبلیغات گسترده هدفمند - تبلیغات ریپورتاژی هدفمند - تبلیغات در پربیننده ترین کانالها
توییتر
- تبلیغات در هوم - ساخت موج رسانهای - انتشار در کامنت - انتشار در ریتوییت - انتشار توییت - افزایش لایک - افزایش ریتوییت - افزایش کامنت
روبیکا
- تبلیغات گسترده هدفمند در کانالها - تبلیغات ریپورتاژی هدفمند در کانالها - تبلیغات در پربیننده ترین کانالها - تبلیغات گسترده هدفمند در پیجها - تبلیغات ریپورتاژی هدفمند در پیجها - تبلیغات در پربیننده ترین پیجها - تبلیغات در صفحات اصلی
وب
- کاهش رتبه الکسا سایت - افزایش ترافیک سایت - تبلیغات در گوگل - کاهش رتبه جستجو